تبلیغات
راه های لاغر شدن - توصیه هایی برای لاغر شدن




Admin Logo
themebox Logo



تاریخ:یکشنبه 6 اسفند 1391-03:12 ب.ظ

نویسنده :رشیدی

توصیه هایی برای لاغر شدن

  • به جای مصرف مواد غذایی فرآوری شده، مصرف خوراکی های طبیعی سالم و غذاهای آب پز یا بخارپز شده را در برنامه غذایی خانواده قرار دهید.
  • مصرف مواد غذایی سالم، افزایش وعد ه های غذایی و داشتن تحرک لازم مهم ترین شرط برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مناسب است
  • هرروز نصف لیوان آب گریپ فروت را با نصف لیوان آب پرتقال مخلوط کرده و بنوشید. این کار به افزایش متابولیسم بدنتان کمک می کند.
  • افزایش سوخت وساز بدن با فعالیت های بدنی و ورزش مهم ترین شیوه درمان چاقی و اضافه وزن است. بهترین ورزش ها برای این منظور شنا، دویدن مسافت های کوتاه و تنیس است.
  • ماساژ اندام ها به ویژه ماساژ بخش هایی از بدن که دچار سلولیت هستند پیش از حمام در درمان سلولیت ها و کاهش وزن موضعی بدن بسیار مؤثر است.
  • نوشیدن آب سبزیجاتی مانند کلم و کرفس به عنوان بهترین چربی سوزهای گیاهی از سوی متخصصان تغذیه و طب سنتی توصیه می شود.
  • نوشیدن آب به مقدار کافی در طول روز و گنجاندن عرق گیاهی زیره و عرق شوید به همراه آب در برنامه غذایی و میان وعده های غذایی، می تواند علاوه بر پاکسازی بدن از چربی ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز کالری ها در بدن نیز کمک کند. برای تهیه این نوشیدنی ها کافی است مقداری از این عرق های گیاهی را با همان مقدار آب ترکیب کرده و خنک میل کنید.
  • چای های گیاهی مانند چای گزنه یا چای باباآدم استفاده کنید تا به این ترتیب علاوه بر استفاده از خواص چربی سوزی آنها از خواص آرامش بخشی و تسکین دهندگی آنها نیز بهره مند شوید. نوشیدن این چای ها ۲ تا ۳ فنجان در طول روز می تواند تاثیر موثر و مفیدی در کاهش وزن و برطرف کردن بدخلقی داشته باشد.
  • نوشیدن مخلوطی از آب جعفری به همراه آب هویج در میان وعده عصرگاهی می تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن و از بین رفتن چربی ها در بدن داشته باشد. درمانگران این شیوه درمانی بر این باورند که نوشیدن آب جعفری به تنهایی می تواند موجب کنترل و تنظیم میزان قند خون شده و به سلامت افراد دچار اضافه وزن کمک می کند. علاوه بر این، مصرف جعفری در وعده های غذایی می تواند میزان کلسترول خون را کاهش داده و آن را کنترل کند.
  • مصرف فلفل قرمز در وعده های غذایی مهم ترین عامل برای افزایش سوخت وساز بدن است البته درصورت داشتن اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، درد معده یا بیماری های گوارشی دیگر و همین طور درصورت ابتلا به بیماری های عصبی یا زودخشمی این شیوه را برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل شان انتخاب نکنید
  • یکی از مزیت های درمان چاقی با کمک طب سوزنی چین، امکان تغییر سایز، لاغری و کاهش وزن موضعی برخی از اندام های بدن است. در این شیوه درمانگر با کمک سوزن های بسیار نازک و یک بار مصرف به کاهش سایز و لاغر شدن برخی از اندام ها مانند شکم، بالای پاها و پهلو ها می پردازد. در این شیوه درمانگر با تحریک اندام مورد نظر به کلاژن سازی، جمع شدن و کاهش سایز آن عضو کمک می کند و بیمار پس از ۱۰ جلسه درمانی می تواند شاهد کاهش وزن و کاهش سایز در موضع مورد نظر باشد. این شیوه در افرادی که علاقه مند به داشتن سایزی یکسان در تمامی اندام های بدن هستند، بسیار موثر است.
  • درمانگران این شیوه درمانی با ماساژ نقاط خاصی از بدن که دقیقا همان نقاط طب سوزنی است به افزایش سوخت وساز بدن کمک کرده و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشند. به این ترتیب با کمک این شیوه درمانی علاوه بر آنکه می توانید عملکرد اندام های درونی را در مسیر لاغر شدن هدایت کنید، می توانید از تاثیر ماساژ به صورت موضعی به ویژه در ناحیه شکم، پهلوها و بالای پاها بهره ببرید و زودتر از آنچه باید به وزن ایده آل تان نزدیک شوید.
  • گنجاندن زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی، دست کم ۳بار، تاثیر زیادی در کاهش وزن و افزایش میزان سوخت وساز بدن دارد. این گیاه دارویی از آن نظر که متابولیسم بدن را بالا می برد، در گروه موفق ترین چربی سوزها و کالری سوزهای طبیعی به حساب می آید همچنین خوردن سالاد حاوی زنجبیل یا ماستی که زنجبیل تازه در آن رنده شده می تواند میزان اشتهای افراد را پیش از خوردن ناهار و شام کاهش دهد و به این ترتیب به کاهش وزن منجر شود.
  • مصرف سرکه سیب می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش وزن داشته باشد. این درمانگران نوشیدن مخلوطی از یک لیوان آب و ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش سوخت وساز کالری ها می دانند. از طرفی این درمانگران به افراد دچار اضافه وزن توصیه می کنند که به جای مصرف سس هنگام خوردن سالاد، از سرکه انگور یا سرکه سیب استفاده کنند.
  • اگر هر روز همراه ناهار کلم قرمز بخورید چند کیلو وزن کم خواهید کرد. کلم با افزایش تولید برخی میانجی‌ها باعث سوختن چربی و کاهش میل به غذا می‌شود.

  • گوشت کباب شده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. محققان دریافته‌اند نوعی از اسید چرب به نام CLA که به‌طور طبیعی در گوشت گاو، گوسفند و لبنیات یافت می‌شود عاملی برای دفع چربی است. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد، افرادی که به‌مدت ۶ ماه این اسید چرب را در غذای خود دریافت کردند، ۴ درصد کاهش در توده چربی داشته‌اند که این کاهش عمدتا در ناحیه پا‌ها بوده است

  • نخود و نخود فرنگی غنی از فیبرهای قابل جذب هستند که شما را سیر نگه می‌دارند. البته ممکن است مقداری مزاج شما را هم به‌هم بریزند. مطالعه‌ای که توسط دانشمندان اسپانیایی روی ۲۰۰ نفر بیمار که اضافه وزن داشتند انجام گرفته نشان داد وقتی این افراد به‌مدت ۴ ماه از یک رژیم غذایی با درصد فیبر بالا (متکی بر نخود) پیروی کردند ۵ کیلو وزن از دست دادند.

  • ان و کیک‌های شیرین جدا از محتوای چربی خود، باعث بالا رفتن سطح قند خون شده و در نتیجه فرد را وادار می‌کنند تا بیشتر بخورد. در عوض خوردن تخم‌مرغ به‌دلیل کمیت و کیفیت بالای پروتئین خود دریافت کالری روزانه را کاهش داده و به‌مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد.

  • اسفناج جدا از اینکه منبع غنی آهن به شمار می‌آید حجم بسیار زیادی هم فیبر دارد. فیبر موجود در اسفناج ۲ برابر اغلب سبزی‌ها به بدن کمک می‌کند تا چربی‌ها را به شکل موثرتری متابولیزه کند. تحقیقات نشان داده، افزودن اسفناج به برنامه غذایی روزمره تا ۷‌درصد کالری دریافتی را کاهش می‌دهد چون عبور غذا از دستگاه گوارش را کند‌تر می‌کند.

  • غذاهایی با مقدار نشاسته پایین (آن‌هایی که قند خون را بلافاصله بالا نمی‌برند) با حفظ توده عضلانی به کاهش وزن کمک می‌کنند. بنابراین خوردن پاستا، سیب‌زمینی آب‌پز یا تنوری، نان جو و نان‌های سبوس‌دار عضلات شما را حفظ می‌کند.

  • در افراد لاغر باکتری‌ها کالری بیشتری مصرف کرده و کالری دریافتی فرد را کاهش می‌دهند بنابراین خوردن روزانه محصولات پروبیوتیک به‌ویژه ماست تعادل باکتریایی دستگاه گوارش را برقرار خواهد کرد.

  • به‌جای پنیر معمولی از پنیر تهیه شده از شیر بز استفاده کنید چون کالری آن از پنیر شیر گاو ۴ درصد پایین‌تر است.

  • هفته‌ای یک‌بار لوبیا قرمز تند همراه با گوشت چرخ کرده بخورید. آنزیمی در لوبیا قرمز وجود دارد که به‌جای قند چربی‌های ذخیره شده را برای انرژی مورد استفاده قرار می‌دهد. در عین حال گوشت قرمز چرخ کرده هم متابولیسم شما را افزایش می‌دهد.

  • چربی‌های خوب بخورید تا بیشتر چربی بسوزانید. تخم مرغ، گردو، روغن‌های گیاهی و گوشت تیره رنگ مرغ همه برای دستیابی به این هدف مناسب هستند و در عین حال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را هم کاهش می‌دهند.

  • بعد از غذا، پنیر فرانسوی بخورید تا چربی بسوزانید. در این پنیر کلسیم و تریپتوفان وجود دارد که جدا از سوزاندن چربی به خواب راحت هم کمک می‌کند.

  • سالادی حاوی لوبیای قرمز، فلفل، گوجه فرنگی، پیاز و ذرت شیرین همراه با سس خانگی روغن زیتون و لیموترش به کاهش وزن کمک می‌کند. ترکیبی از فیبر، باعث کم کردن گرسنگی و مواد شیمیایی چربی سوز باعث کاهش وزن می‌شوند.

  • اگر هر روز همراه ناهار کلم قرمز بخورید چند کیلو وزن کم خواهید کرد. کلم با افزایش تولید برخی میانجی‌ها باعث سوختن چربی و کاهش میل به غذا می‌شود.

  • آووکادو بخورید. با این کار اسید اولئیک به بدن می‌رسد که به کاهش وزن و کم کردن میل به غذا کمک می‌کند.

  • وقتی آبمیوه می‌گیرید داخلش قطعات میوه بیندازید. با این کار فیبر بیشتری به بدن رسیده و ‌مدت بیشتری احساس سیری می‌کنید.

  • هر روز داخل ماست دارچین بریزید تا چربی بسوزانید. دارچین یک ماده بی‌نظیر در افزایش متابولیسم است. خوردن روزانه نصف قاشق چای خوری دارچین کافی است تا در عرض یک ماه یک کیلو وزن کم کنید.

  • اگر قصد دارید وزنتان را کم کنید یک روش ساده این است که لقمه های خود را مدت بیشتری بجوید. خوب جویدن غذا نه تنها به شما کمک می کند که وزنتان کاهش یابد، بلکه مقدار کالری را که در هر وعده غذایی استفاده می کنید، کاهش می دهد.

    نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که هر لقمه خود را ۴۰ بار می جوند، در مقایسه با افرادی که فقط ۱۵ بار این کار را انجام می دهند، ۱۲ درصد غذای کمتری مصرف می کنند.

    جویدن غذا به مدت طولانی در واقع سرعت رسیدن سیگنال های سیری به مغز را افزایش می دهد. این سیگنال ها به مغز می رود تا به آن پیغام دهد که معده پر شده است، همچنین میزان ترشح هورمون گرسنگی موسوم به «گرلین» کاهش می یابد.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
chaturbate com token hack
چهارشنبه 15 شهریور 1396 03:40 ب.ظ
Hi there Dear, are you in fact visiting this website daily,
if so after that you will definitely take pleasant knowledge.
toweringhumoris16.jimdo.com
سه شنبه 17 مرداد 1396 06:51 ق.ظ
My family always say that I am wasting my time here at web, but I know I am getting know-how every day by
reading such fastidious articles.
Foot Pain
یکشنبه 15 مرداد 1396 12:59 ب.ظ
Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your weblog?

My blog is in the exact same niche as yours and my users would
certainly benefit from some of the information you present here.
Please let me know if this ok with you. Appreciate it!
Ervin
دوشنبه 9 مرداد 1396 09:34 ب.ظ
Hi there, this weekend is good designed for me, because this point in time i am
reading this wonderful informative paragraph
here at my residence.
trevanatividad.hatenablog.com
یکشنبه 8 مرداد 1396 12:31 ق.ظ
Hi! I could have sworn I've been to this blog before but after
reading through some of the post I realized it's
new to me. Anyhow, I'm definitely glad I found it and I'll be book-marking and checking back often!
Dwight
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 01:05 ب.ظ
Great post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
Very helpful information specifically the last part :) I care
for such information much. I was seeking this certain information for a very long time.
Thank you and good luck.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





jazbe mardamoozeshe zaban online
italki
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سوئیچ Etherwan,تجهیزات شبکه EtherWAN سوئیچ شبکه اترون etherwan، خرید تجهیزات شبکه etherwan، تنها نمایندگی مجاز etherwan، نمایندگی محصولاتEtherWAN، نمایندگی etherwan در ایران  شرکت سامانه گستر برنا صاحب تنها نمایندگیEtherWAN